Povrat i zamjena
Naša misija je pružiti ne samo jedinstvene cipele, ali i najbolju moguću uslugu. To uključuje jednostavan i brz postupak vraćanja.
POVRAT I ZAMJENA
Ako nisi zadovoljna narudžbom, imaš priliku da svoje cipelice vratiš u roku od 14 dana od primitka robe.
Kako mogu vratiti proizvode?
Veličina nije odgovarajuća ili cipele nisu kao sto si očekivao? Slijedi ova 3 koraka da bi vratio svoju narudžbu:
Prvi korak
Pošalji e-mail na support@kuvet.eu s predmetom povrat ili zamjena te brojem narudžbe i poslat ćemo ti sve potrebne informacije. (npr. POVRAT #1111)
Drugi korak
Proizvode zapakiraj i pošalji natrag na navedenu adresu. Trošak dostave povrata snosi kupac.
Treći korak
Nakon što primimo povrat/zamjenu, odmah ćeš dobiti svoj online bon za trgovinu (zamjena) ili novac natrag (*odnosi se samo za proizvode koji nisu sniženi).
Kada počinje rok povrata?
Razdoblje povrata počinje nakon što su svi predmeti iz tvoje narudžbe stigli. Nakon što je tvoja narudžba završena, imas 14 radnih dana za svoju zamjenu ili vraćanje robe. Stoga, pričekaj dok tvoja narudžba ne stigne u potpunosti.
REKLAMACIJA
Stojimo iza kvalitete naših proizvoda. U slučaju da dođe do oštećena koje nije nastalo zbog normalnog trošenja cipele, tvoje će se cipelice (ili drugi proizvodi) popraviti ili u potpunosti zamijeniti što je prije moguće. Rok za podnošenje reklamacije je 6 mjeseci nakon primitka robe.
Neispravna narudžba, što sada?
Tvoja narudžba je stigla oštećena? Molimo te da nam pošalji e-mail na hello@lovidovi.de. Unesi broj narudžbe kao subjekt, priloži fotografiju štete i ukratko nam objasni oštećene. Javit ćemo ti se što je prije moguće s prijedlozima za rješenja.
Tu smo za vas!
Ukoliko imate pitanja stojimo vam rado na raspolaganju:
Whats-App: +387 63 132 653
E-Mail: support@kuvet.eu